CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Click2 i n i click2 u back

Monday, March 16, 2009

salemmm..ooo..salemmm..

14/3/09.sabtu..no aktiviti... tup2 ajib blik dr kerja..terus dia ckp "yang jom balik umah mak pekan..." uiks weols tkejut lerrr... so nk x nk terus ler weols siap2 aper yg patut... malas nk tanya.. so time otw tu bru lah weols tanya kat ajib... "nape tiba2 nk balik" pastu dia jwp aper... "dah lama x jumpa salemmm, td i jumpa sejibik mcm salem".... e2 reason dia uols..tp pd masa yg sama weols mmg dah lama x balik pekan..hahahaha..

harus lah ada sedas dua kan...theme colour.."red"


"Otw balik ikut jln lama...so weols tjumpa benda nie..tanya ajib..dia ckp e2 lah "kubu JEPUN" (entah betul ke x..hentam jerlah labu".
emm spai umah mak pun dah lewat mlm..coz otw balik asyik ujan..pastu byak lak kete, lori bagai.. dah kata ikut jln lama..hehehe..

jeng..jeng..jeng...pagi2 suara ku dah panggil nama "salemmm...salemmm.... hehehe miss u lah.."


heheeh..yg atas kerusi hijau tu nama yerr chiko....yg sekor lagi tu sherooo.. diorg nie kena kurung dlm sgkar coz kat dlm umah dah byk sgt kuching yerrr..

nie lah salemm... ttp sombong walaupun duk dlm sgkar nie..hahaha

...finally..dpt gak dukung si salemmm niee... besar uols..beratt...x larat n angkat...

ajib tukang ambik pic..coz turn dia nk pegang salem..ujan turun dgn lebat yerr..woohoo... lariii...
tu lah dia si salemmm kuching kesayangan hubby ku..

* hari ahad tu jgak terus blik JB ulos..coz isnin keje..aduh hai..penat yer badann....

2 comments:

iena said...

perghhh..lik kg semata2 nk jupe kucen....adoiyai...mmg agak sygs sgt ngn kucen nye pon...tp kalo weols takde la nk lepak umah mak mertua uols lelame....weols seramm sket ngn kucen nih...wohoo...

rose said...

hehhee..sama ar gan sis..tp dah lama2 kan..nk x nk terima ajer ulos.. hahahaha..

Click2 i n i click2 u back