CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Click2 i n i click2 u back

Monday, May 11, 2009

Tag Kawen dr Mummy Rina..



saat yg bahagia... bergelar seorang isteri kepada Tun Ahmad Najib

majlis bersanding...

majlis menyambut menantu...

pengalaman baru ketika majlis menyambut menantu.. adat istiadat "mandi sampat" dilakukan...

1- Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar diatas...

-suka sbab weols kelihatan cantik... hahahaha
-suka sbab dah bergelar isteri...
-suka sbab sekian lama menunggu detik2 mcm tu...
-suka sbab dpt jadi Raja Sehari..woohooo...

2- Bilakan tarikh perkahwinan korang & di mana...
- 02.08.2008 - nikah (masjid bukit chedang, seremban)
- 03.08.2008 - sanding (Rumah mak)
- 16.08.2008 - sambut menantu (Pekan, Pahang)

3- Apakah warna tema majlis perkahwinan anda...
- tema white & Lilac..

4- Mengapakah korang memilih si dia untuk dijadikan teman hidup...
- dia...sgt baik...sempoi...romantik...dan paling suka dia seorg yg caring giler2 yerr..

5- Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini..
- memiliki anak yg chomel2 dan yg paling pting "kekal sampai HUJuNg NyAWa"...

6- Tag 4 orang lain untuk buat tugasan ini...
- x kisah lah...pada saper2 pun boleh buat tag nie..cuba yer kawan2...

6 comments:

leadleedeea said...

gambar2 ni mmg shangat shantek ok..suke tgk..hehehe

mummYaeesh said...

suka sbb dia sgt tinggi klu nak xoxo bleh jingkit!whoops..lalala

LoVEaQshA said...

Sweetneyr gmbr weeding itu..
Sm pdnla..
noty btl mummyaeesh nyer statement..hehe

iena said...

wah anak yg chomel2 maksudnya plural.... mane tau nanti skali kuar dua...rezeki tu... hehehe...

~~zuraiwan~~ said...

sweet ye....tmbh2 couple pun sweet gitew...

rose said...

leadleedeea- hehehehe...tq ya.. try lah buat tag tu..

mmyaeesh- wakahkah..tahu2 je kan..

loveaqsha- mmyaeesh mmg notty uolss..anyway tq..try lah buat tag tu..


iena- doa tu..amin..kalolah dpt kembarr..perhh seronok gilerrr..

zuraiwan- hehehe tq yerr.. cuba lah buat tag kawen tu..

Click2 i n i click2 u back