CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Click2 i n i click2 u back

Saturday, May 16, 2009

Berita sedih..

Kes kenapa weols ambil EMENGENCY LEAVE....
emmm hari rabu yg lepass... ajib dpt call dr family dia...yg mgatakan abg dia sakit tenat... lepas balik keje... ajib bg tahu mlm tu jugak kena balik pekan...so lepas makan mlm weols terus gerak.. dlm perjalanan.. ajib serius jerk... laju giler bawak kete..dah lah ikut jln lama... ikut jln mersing,time tu mata weols mmg mgantuk...tp d sbabkan ajib bawak kete laju...eee seram lak nk tido..better teman dia..walaupun x borak2... sampai pekan dekat kul 2 pagi... rumah dia penuh gan sedara mara dia... emm weols x de lah nk ambik pic2 kan.. kang x pasal2 jerk kena sound..hehehehe.. sakit abg dia x pasti... tp dgr dr ajib.. sakit lama dtg balik.... n pada masa yg sama jgak weols dpt berita sedih... salah sorg drpd auntie ajib...weols panggil dia " DE TUN" mgidap penyakit kancer dlm perut dah stage yg ke 4.. mgikut kata doctor.. kancer dia bukan ada 1 je tp ada 4 or 5 kancer dlm perut dia.... insyaallah kalo x ada aper2... operation akan d lakukan isnin depan...so doa dan harapan weols...agar p'bedahan tu berjaya..dan de tun sihat2 hendak yerrr... n pada abg hatta.. d harap semoga cepat sedar n sembuh mcm biasa... amin..

5 comments:

iena said...

semoga cepat sembuh n hopeful operation berjalan dengan sempurna tanpa masalah..

rose said...

iena- hopefully semua yer selamat...

mummYaeesh said...

abg ajib yg ikut ajib g kedah tu ke??siannye..

hmaangggaiii 5 cancer..takutnye!

misz beauty said...

mudah2an semuanya berjalan dengan lancar dan sehat hendaknya beliau... amin

rose said...

mmyaeesh- a'ah abg dia yg g kedah tu lah....

betul ada 5... 1 buang..ada lagi 4. semua yer dah stage ke 4..

az- sis pun harap2 semua yer selamat...

Click2 i n i click2 u back